>

Handelsbetingelser

Betaling

BeyondCoffee ApS modtager betaling med Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Diners Club og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er angivet i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

BeyondCoffee ApS bruger ePay's betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fragt

Vi afsender alle bestillinger med GLS mandag-torsdag (med undtagelse af myceliumsabonnementet, som afsendes med DAO). På den måde forsøger vi at undgå, at din pakke strander i en pakkeshop henover weekenden.

GLS og DAO’s leveringstid er 1-2 dage fra afsendelse fra vores lager afhængigt af pakkeshoppen/din adresse.

Det er dit ansvar at få afhentet pakken og indeholder pakken levende mycelium skal den på køl hurtigst muligt - helst inden tre dage.

Forsendelsesomkostninger for varer, der sendes med pakkedistributør varierer alt efter arten af de bestilte varer og din leveringsadresse. De faktiske forsendelsesomkostninger oplyses altid i forbindelse med din bestilling.

Når du bestiller et Gro-sæt, mycelium eller dyvler bør du være opmærksom på at lægge myceliet eller dyvlerne i køleskabet hurtigst muligt efter modtagelsen. Vær også opmærksom på at afhente din pakke hurtigst muligt i din lokale pakkeshop, såfremt den er sendt hertil, eller hvis du ikke var hjemme ved omdelingen.

Reklamation - spørgsmål og svar

Hvad hvis jeg fået en anden vare, end jeg har bestilt? 

En sjælden gang sker det, at der under pakningen sker pakkefejl som kan føre til, at du modtager en anden vare end den bestilte. Vi håber derfor, at du vil give os besked, hvis du har modtaget en forkert vare. Er der tale om en mangel, tager vi selvfølgelig handling og er klar til at hjælpe dig. Ring til os på 4255 6520 eller skriv til kontakt@beyondcoffee.dk, så finder vi en løsning.

Hvad hvis jeg er utilfreds med mine varer? 

Skulle du mod al forventning komme ud for at modtage en vare, der ikke lever op til vores kvalitetskrav, må du hurtigst muligt kontakte os på kontakt@beyondcoffee.dk, så vi kan blive bekendt med den oplevelse, du har haft. Du må meget gerne notere dit ordrenummer og sende billeddokumentation med.

Hvordan er min fortrydelsesret?

På typiske dagligvarer og levnedsmidler, er der ingen fortrydelsesret på. Dvs. produkter der indeholder levende mycelium til at dyrke spisesvampe, er der ingen returret på. Øvrige produkter er der 14 dages fortrydelsesret på.

Mine varer er ødelagte ved levering, hvad gør jeg?

Skulle du have modtaget varer, der er gået i stykker ved modtagelse, håber vi at høre fra dig med det samme, så vi kan finde en løsning. Sender du os en mail på kontakt@beyondcoffee.dk, vil det hjælpe os rigtig meget, hvis du vedlægger et billede af uheldet, da det skal videresendes til vores distributør.

Jeg har glemt at hente mine varer, hvad gør jeg?

Hvis du har glemt at hente dine varer, kan du kontakte os på kontakt@beyondcoffee.dk. Vi gør opmærksom på, at det ikke er omkostningsfrit for dig eller for os, hvis du har glemt at hente dine varer. Du vil blive bedt om at betale et nyt leveringsgebyr for at få gensendt dine varer. Indeholder din pakke levende mycelium, kan det være dødt i mellemtiden, da mycelium skal på køl indenfor 3 dage. Vi erstatter ikke pakker med frisk mycelium, hvis du har glemt at afhente.

Øvrige varer uden aktivt mycelium er der 14 dages fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@beyondcoffee.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Reklamation og fortrydelsesretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

Ved returnering og reklamation rettes henvendelse til:

BeyondCoffee ApS
Kattegatvej 45, st.
2150 Nordhavn
kontakt@beyondcoffee.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, som skal overføres til et andet kort end det der blev betalt med, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Abonnementsvilkår

Myceliumsabonnementet er et 1 års forudbetalt abonnement, der opsiges automatisk efter udløb. Det er således op til kunden selv at købe endnu et års abonnement, hvis dette ønskes. Med abonnementet fremsendes i alt 3x mycelieposer, med 3x2 stykker tape til Gro-Sættet samt 3x opskrifter med fire måneders interval. Kunden vælger selv om første levering ønskes hurtigst muligt efter bestilling eller efter en, to, tre eller fire måneder.

Ønsker kunden sit abonnement opsagt, før dets afslutning, kan kunden gøre dette ved skriftlig henvendelse på kontakt@beyondcoffee.dk.

Kunden vil da få refunderet beløbet der økonomisk tilsvarer de/den forsendelse(r) der endnu ikke er afsendt. Hver forsendelse af et abonnement udgør 1/3 af prisen inkl. fragtomkostninger.

Ønsker kunden en allerede modtaget forsendelse refunderet, skal kunden - på egen regning - returnere pakken til virksomhedens adresse (findes nedenfor). For at få pengene retur, skal virksomheden have forsendelsen i hænde min. 14 dage før myceliets udløbsdato (fremgår af posen).Abonnementspakkerne sendes med fragtfirmaet DAO. Fragtomkostninger for de tre pakker betales ligeledes forud.

Kunden har, ligesom med de øvrige varer købt på vores Webshop, 14 dages fuld returret fra modtagelse af den første vare, men i øvrigt under samme vilkår som de fremgår i afsnittet "Fortrydelsesret" ovenfor.

Virksomhedsinfo

BeyondCoffee ApS
Kattegatvej 45, st.
2150 Nordhavn
E-mail: kontakt@beyondcoffee.dk
Telefon: +45 42556520
CVR-nr.: 40313761

Privatlivsbetingelser og samtykke

Samtykke ved køb
Når du afgiver en ordre hos BeyondCoffee ApS, skal du indtaste personlige data som cvr-nr., navn, adresse, e-mail og eventuelt telefonnummer. I forbindelse med dit køb, giver du os samtykke til at opbevare dine data samt til at bruge data for at vi kan fuldføre vores forpligtelse overfor dig.

Oplysninger, som du har afgivet til Beyond Coffee ApS, videregives ikke til tredjemand, medmindre vi er forpligtet hertil ved lov. Dog vil vi kunne videregive sådanne oplysninger i forbindelse med et evt. salg af Beyond’ forretningsaktiviteter.

Du har ret til at få at vide hvilke oplysninger, som vi har registreret om dig. Du har også ret til at få berigtiget registrerede oplysninger, der er forkerte, og til at gøre indsigelse imod at oplysningerne er blevet registreret. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Beyond Coffee ApS via kontakt@beyondcoffee.dk eller pr. brev.

Hvilke data gemmes, og hvor længe?
Vi gemmer relevant data så længe vi er ansvarlige i henhold til dansk regnskabslovgivning. For at beskytte dig mod svig, gemmer vi også din IP-adresse.

Rettigheder til data
I henhold til GDPR har du ret til adgang til de data vi har gemt om dig. Du har også ret til at få de data, vi har gemt, slettet.

E-mails
Vi sender dig ikke uønskede mails. Vi sender dig kun relevante mails, der relaterer sig til din ordre. Du modtager kun vores nyhedsbrev, hvis du tilmelder dig det.

Håndtering af personlig data

Er du utilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, kan du indgive klage til Datatilsynet (https://www.datatilsynet.dk/om-datatilsynet/kontakt/).

×